Teori om rykten & skitsnack!

Som ni kanske ser/såg så var jag på krigsstigen igår...
Fan va sur jag var!!!
Men jag låg och tänkte lite igår och kom på en teori om skitsnack...

Folk som snackar skit är väldigt ointressant i sig själva...
Har ingen riktig personlighet..
Och måste leva på andra.
För att få uppmärksamhet från folk runt om kring sig så drar dom till med en lögn för någon överhuvudtaget ens vill lyssna på en.
Sedan när dom ser att det funkar så rullar det till slut bara på.
Och ett rykte är då startat..
Och personen i fråga skiter blanka fan i om det sårar någon.. så länge hon får uppmärksamhet så skiter la hon/han i det.


Snacka skit är nog något man måste få göra ibland..
Klart, det kan jag väl hålla med om..
Det är väl klart att jag med snackar skit om folk i bland...
Annars skulle jag ju för fan inte vara varken männsklig eller tjej!

MEN DET SOM SKILJER MIG FRÅN VISSA  ANDRA ÄR ATT JAG INTE SPRIDER RYKTEN!!

Hur kommer det sig att det är för det mesta bara tjejer som håller på med ryktesspridning?!
På det tror jag att det kan vara för att tjejer är så jävla osäkra i sig själva..
Och kanske känner att dom inte är så intressanta att dom av någon lustig anledning "MÅSTE" snacka skit.
Det blir som en drog...
Så är det väldigt svårt att "lita" på en del tjejer...
Allt har en tendens till att "få ett eget liv" och sedan spridas ut blanda alla när man säger vissa brudar!

SNACKA OM DEMAGOGI!!!!

Men som jag skrev förut..
Det är inte mer än männskligt att då ut sig lite av sitt hat, eller få verka intressant för en stund..
Men jag säger bara det...
TÄNK ER FÖR VAD NI SÄGER!!!
Someday it will HUNT YOU DOWN, AND I HOPE THAT YOU ARE READY FOR IT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0