Karatefylla

Jaa absolut.. i helgen blev det karatefylla.. (för dom flesta tror jag nog)
Började som sagt med att drinka drinkar & cider..
Fan det var så gott att en drink tog knappa 3 min att drinka upp..
O då var det självklart dax för en ny..
En av favoriterna var en drinka som hete Ville-Valle
image268
Den svempte man utan några problem..
Sen drog vi bort till Räka en sväng.. Inte för vi var där mer än ca 20 min..
Vi ska inte glömma vilka som med följde med till Räka..
Bettan & Carro :D Klockrent ju :)

Sen kom Thor & Lindén o hämta oss...
Så vi drog utt Görna i Målbäck..
Sophie & han har en kärleksaffär har jag hört.. HAHA!!
Nee då.. Men vi åkte i alla fall ut en sväng till M&D..
Träffa Sarah :) Flera månader sen jag såg henne.. Så det var skit trevligt..
Sophie & Lollo stannade kvar på festen..
Men av en del anledningar så valde jag att inte följa med in...

Så jag Sandra, Thor & Lindén drog tillbaka till åtvid..
Åkte sen o hämta Emil...

Thor var så jäääävla gullig o åkte ut o sladda på en grusväg..
FAN VA ILLA.. varken jag eller sandra uppskatta det för mycket..

Åker till stallis..
Thor åker på häng in till parkeringen..
O jag ser Sandra...hon ser inte ut att må så bra..
-UT!!!
Jag kastar mig ut ur bilen med sandra hack i häl..
Springer en bit därifrån.. o jaa.. Det är la inte så svårt att gissa..

Åkte en sväng till..
Sen var det nog dax för thor att åka hem..
Så han släppte av oss vid stallis..
Jag som trodde Jimmy vara hemma o att han kunde hämta oss..
-Hej, kan du komma o hämta mig o sandra o köra ut oss till målbäck..
vi fryser!!!!

-Nej, jag är i gammleby så jag kan inte...
VA FAN!! haha

Jaa så jag & Sandra börjar gå..
ILLA... trodde att jag skulle frysa ihjäl...
Mina öron var som is..

MEN DET VAR ROLIGT... Haha!!

image269image270image271image272image273

Några mer drinkar vi drack i lördags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0