Takida live (GNUGGA PUNG)

I Fredags var det full rulle som gällde..
Åkte in till Linköping för att slå runt.. O SJÄLVKLART KOLLA PÅ TAKIDA!!
Hämta Elin o drog oss ut mot ljunkan...

Varf folk överallt.. men vi lyckades få tag på en parkering i alla fall :D
Jag hitta ett ragg.. men det ska vi inte gå in mer på här ;)
Men jag ville bara äta upp honom :D Fast han vare förlovad :(

Sen drog vi bort till alla karuseller för att hälsa på Joel & Co
När vi kom ner ditt så satt Karlsson & Mp redan i en... Fan va jag skratta åt dom..
Sen "råka" Bill skalla Bull.. så Bill börja blöda..
Sen drog vi oss i alla fall tillbaka till scenen...
Men först skulle vi gå förbi Sandra en sväng..
Dom satt under ett stort träd bakom secenen...
Stod o snacka lite skit tills det kommer 4 fjortisbrudar 1 uteliggare & 1 Skit äcklig gubbe o satte sig o pissa i buskarna rakt över oss.. Dom skämdes inte.. O Kim börja skrika.. JAG SER HELA MUTTAN!!..
O jaa det gjorde man faktiskt.. Fan så patetisk..

Sen fick jag äntligen se Takida live, som jag har längtat...
Sen var det hela slut o Jag Sophie & Elin drog till donken...
Fan vad jag börja garva åt han i drive in luckan.. det var inte ens kul.. men ändå!

Drog sedan ut till Malmslätt för att röka vattenpipa..

Fan va nice det var..

Sen åkte vi hem till Elin..
Låg o fula oss i hennes säng..
O jag satt o skicka sms till något jävla äckel på elins mobil..
"Hon tog den gärna analt, men han tyckte ine om att gnugga pung"
Så skicka vi en jätte fin bild på Elins "murra"

Så ringde Löken.. (Elins polare)
Han trodde jag var hon...
Så jag bjöd hem honom på "kaffe med dopp" senare sen på kvällen..
Så sen när jag o Sophie skyulle dra o hämta folket innan vi skulle åka hem så flydde Elin fältet..
Hem till hennes mamma :D

Vet vart lite om o men innan vi kom hem...
Men kl 3 låg jag äntligen i sängen... Kul o veta att man var tvungen att gå upp vid 8 igen..

NÅGRA FELSÄGNINGAR SOM VI HADE SJUKT ROLIGT ÅT
-SKRIK SOM EN FIS
-JAG FLYGGER AV HÄR
-KÖRA VETTENPIPA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0