FYLLE FÄRD I BUSSEN!

Varit dåligt på att blogga nu.. inte så konstigt kanske för att det har hänt så jävla mycket roligt skit så jag har inte haft någon tid...

Men nu ska jag i alla fall ta mig lite tid, innan sophie kommer hitt o käkar o berätta om en hel sjuk fredag... 27/6
Jag säger bara en sak FYLLA!!

Vi hade bestämt för att ta partybussen ner till Vätternfestivalen..
Men vi stötte på problem innan vi hade ens kommit iväg.. Vem fan skulle köra?!
Ingen som ville ställa upp..
Efter många om och men så hitta vi någon av feldts polare som kunde köra från Lkpg..
Så jag & Sophie bestämde då att vi skulle sova hos Elin...

Så var vi äntligen påväg..
Haha snacka om sjuk resa...
Söp som jävla svin...
Vi var då 8 pers i bussen.. Så det var full rulle...
När vi nästan var framme i Motala så ser jag något i ögonvrån.. Va fan..
Sen ser jag Sophie kasta hennes grogg i huvudet på "spyan"
Haha va fan.. Det var grogg på hela jävla rutan med...
Fast vi bara garva...



Parkerade bussen..
Började gå ner mot festivalområdet..
Fast innan vi ens kommit 100 meter så kom cykelsnute..
Det var ett jävla liv :S

Sophie & Sandra drog in..
Jag & Elin drog iväg o pissade...
Ringde Feldt o ville ha nyckeln till bussen...
Så hela det gänget kom upp..
Sen kom S&S så satte vi oss i bussen o festade vidare...

Sen pissade "spyan" precis utanför bussen...
Han var sjukt full så han satte sig i bussen.. sen hör vi hu dörren öppnas o han ramlar ut o spyr i hans egna piss..
Haha.. vidrigt som fan men då var det kul...

Sen drog vi in o röjde runt som fan...
Gick in i öltältet där alla galna åtvidbor stod o dansade..
Tiden gick sjukt fort o det var redan dax att åka hem :S

Resan hem var sjuk..
Satt o sjöng o skrek..
Men det som var mest klockrent var när feltd la ner hans fimp i "spyans" kalsonger...
Sen satte hans sig ner.. Satan va han börjka skrika o sprattla...
Det blev ett stort bränmärke.. Fan jag skratta så tårarna kom..

Sen skulle vi dra till Max när vi kom till Lkpg...
Men jag vet i fan hur han som körde lyckades men helt plötsligt var vi sjukt fel..
Med snuten efter oss..
Dom stanna oss... men det gick bra så vi drog till Max..
Men det blev inte mycket lugnare där..

"Spyan" kastar en mugg med vatte på någon stackare som satt o käka..
Så dom som jobba skulle ringa securitas..
Som dom lugna ner sig så.. neee...

Sen flyger en av k-p över disken o slår sig som fan..
Samtidigt som "spyan" fick kaffe mellan bena...
Så han drog ner ALLA.. plus att jag såg bränmärket igen.. fan va jag brja garva igen då..
Det såg ut som han stod o olla något...

K-p körde även upp röven i rutan o särade på skinkarna.. :S

Dom åkte o släppte av oss i ekholmen..för att sedan dra vidare...
Dom hade åkt på böter.. blev inte förvånad... haha..
Men det var sjukt nära att jag o Elin med fick det...

Vin tog Sophies volvo för att åka o handla frukost...
Vi stälde bussen på parkeringen utan att betala..
DUMT VAL...
Så när jag & Elin kom tillbaka så stod det en parkeringsvakt o skulle precis ge oss böter...
Så jag skriker åt elin att hon ska springa ut o säga att vi skulle betala....
Vilket funka..

SJUKT :)

Kommentarer
Postat av: Johanna A

Vem är "spyan" ???? *Nyfiken, haha..

2008-07-01 @ 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0