FOLKRACEFESTIVAL!!!

Grattis till min far som fyller år idag.. !!

Så imorgon drar vi då, ner till Vimmerby!!
Vi ska gå på astrid lindgrens värld o slå runt...

Öhh nee nu blev det la lite fel?!

Vi ska på semesterracet.. (Folkracefestival)



Det kommer bli så grymt kul även fast det säkert kommer bli pissväder..
Men vi ska nog göra det bästa av det så :)

SUPA SOM JÄVLA AS MED!!

Så dunken följer självklart med som en trogen vän!

ooo jaa det här är rätt dunk ;)

Sophie,Joel & Sandra körde i alla fall ner husvagnen redan igår..
Så vi har fått en bra plats i skogen.. :)

FAN VA JAG SKA SVINA DÅ.. eller jaaa.. HAHA ;)

-v-

Måste bara passa på att kastas in en liten pik..
Du vet vem du är...
Varför i helvete tror du att jag vill ha något mer med honom att göra?!
Jag skäms fan över att ha varit med honom!!..
SÅ SNÄLLA FATTA.. ALLT VAR ETT MISSTAG & JAG VILL FAAKTISKT BARA KÖRA FINGRARNA I HALSEN O SPY NÄR JAG TÄNKER PÅ DET!!
SÅ SNÄLLA FATTA FÖR EN GÅNGS SKULL!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

HAHAHA! lääängtar som faen. dyng fest hela veckan :P

förstå hur vi kommer må efter en vecka med den dunken? :D hhahahah

snart snart snart.

PUSS

2008-07-08 @ 12:47:08
Postat av: Mdicksson

ge dg för fan.

2008-07-09 @ 16:38:07
URL: http://mdicksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0