Företagsfotboll

Fan va seg man var på Lördagsmorgon efter en sjukt lång efterfest...
Som ni kanske redan har läst så gick vi och la oss klockan 08:30
Sen klockan 09:07 gick jag upp igen började göra mig iordning för att hinna med bussen..

Drog ner till STORE för att hälsa på Ulla som hade gått till jobbet vid 08:00



Ulla på Store!

-Vatten... GE MIG VATTEN..

Fan va tröstig jag var när jag kom in på Store...
Det var skit varmt ute.. & min väska vägde bly!!!

-Du kan få mjölk om du vill?!

Så jag gick omkring på Store med ett glas mjölk...
Sen var det dax att dra vidare till Bussen...
Va fullt med folk på stan...
Jag gick och flåsa som ett as.. VÄSKJÄVEL!!

Jag & Emma satt och snacka hela vägen hem...
Så jävla trevligt to catch up

Så kom Jimmy o hämtade mig vid bussen...
Så drog vi vidare på Företagsfotbollen...

SOM SJÄLVKLART VANNS AV ELITFÖNSTER!! :D


Sen blev det grillat på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0