Svikare!

Kom till förfesten..
Hade en sjuk huvudvärk..
Men jag knäckte mig en öl ändå.. Satte mig vid fönstret med Ezza för att ta en cigg..

Det var folk överallt... Började må illa så ont i huvudet jag hade...
Va inte på rätt festhumör efter det..
Hade ju knäckt min första cider klockan 11 på morgonen..

image186
MP

MÅSTE FIXA EN VÄRKTABLETT...
Ida hade.. men det var för starka grejor så jag hade nog blivigt mer farlig än jag redan är när jag dricker.. ;)
Ringde Jimmy så vi kunde dra o fixa en tablett..

Väl hemma hos mamma hade jag fått feber också..
Hon var inte positiv till att jag skulle dricka mer..
O om jag ska va ärlig så tror jag inte att jag hade klarat det heller..

Så Jimmy fråga om jag skulle med in till Donken..
Då jag kände att jag hade två val...
Antingen tycka synd om mig själv o gå o lägga mig...
eller dra in ditt o göra något av min Lördagkväll..


Så Jag, JImmy, Rickard & Simon drog in till Donken..
Resan ditt in var inga problem..
Men hem!!
FY FAN!!
Febern hade gått upp ännu mer..
Så tillslut kröp jag ihop i fosterställning..


DET KÄNDES SOM NÅGON STOD MED EN KNIV O HÖGG 10000 HÅL I HUVUDET!!

På vägen hem åkte vi förbi stripteasen..
Kände mig lite som en svikare..
Men jag hade verkligen inte klarat det...
Men jag vet vissa andra som hade gjort det...

Om Sophie så lång i koma skulle hon säkert ha brännvin special i sin dropp påse :P

Så fort jag kom hem var det fosterställning igen..
Somna nästan på en gång.. Trots att grannen hade fest...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hoppas du mår bättre idag men om du inte gör det så gå och lägg dig och fantisera om bondage med dig i huvudrollen :)
Krya på dig!

2008-04-27 @ 13:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0