Ska jag våga?!

Jag vet inte!!
Känner mig jävla fuckt up!!! :S
På ett sätt vill jag så gärna göra det... med på ett sätt o vis inte...

Jag vill inte missa hela den svenska sommaren...
O jag vill inte vara utan mina underbara vänner i 4 månader...

MEN VA FAN....
Det skulle vara så jävla sjukt nice också!!

FATTA ALANYA I 4 MÅNADER..

image125

Jag har då blivit erbjuden ett jobb då på Alanya som bartender/värdinna..
Självklart är den eviga frågan som snurrar i mitt huvud just nu...
SKA JAG VÅGA?!
eller vågar gör jag...
Men ska jag släppa allt just nu o bara dra?!
Är ju sugen....

VAD TYCKER NI?!
SKA JAG DRA!!??

Kommentarer
Postat av: Laluna

Du kan ju läsa några artiklar på aftonbladet om "värdarna" hur kul det är i längden verkar framgå rättså tydligt.

(ingen lön gratis sprit och 400 kåta tafsande killar/gubbar som tror dom ska få doppa)

/Random snubbe som läser din blogg och inte har en aning om vem du e.

2008-04-17 @ 12:13:09
Postat av: Johanna A

Vill du så ska du ju ta chansen, vem vet när en sån chans kommer igen, Jag tycker att du ska tänka på dej nu, vännerna finns ju kvar när du kommer hem, så varför inte chansa ;)

2008-04-17 @ 15:10:59
URL: http://Johanna87.blogspot.com
Postat av: Coco

klart du ska våga :) Tänk pengar jessica, o allt kul du kan göra med dom när du kommer hem!!

2008-04-17 @ 18:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0