Ny tatuering & en jävla massa skratt!

"Den ännu ogifta kvinnan satte in en kontaktannons som löd:
-Söker en man som inte slår mig, som inte lämnar mig och som är bra i sängen.
Efter några dagar knackar det på dörren, utanför sitter en man i rullstol utan varken armar eller ben, och säger:
-Jag är din dröm-man, jag kan inte slå dig för jag har inga armar, jag kan inte lämna dig för jag har inga ben.
-Men, är du bra i sängen då? Frågade hon.
-Hur tror du att jag knackade på dörren?"

HAHA!!
Den fick jag i ett sms av Lollo klockan 07:30
Kollade.. Garva & somnade om :P

Sen kom Sophie o hämta mig..
-Fan du luktar sockerkaka..
-Jaa jag har bakat 3 st idag så :P
Drog in mot Linköping för att hämta Lollo
-Fan du lukat ju kalops..
Haha klockrent :D

Drog förbi donken..
Fick mig en Happy Meal.. :) tråkig leksak!! HAHA!!
Drog mot Viking.. Snart dax :)

När vi kommer in står det en filmkamera där..
O en fotograf o hela skiten..
VA FAN?!

Jag skulle gadda mig först..
Så dom börja ställa en massa fråger o ta kort o skit..
Hummm..
Så när jag tatuerade mig så hade jag en kamera i huvudet hela tiden :S

Lite irriterande.. Tillslut satt jag bara o skratta :D

Men jag blev sjukt nöjd.. Satt o snacka bilar med tatueraren..
Vi hade samma smak.. NICE :)

Sen gick han o jag ut o rökte..
JAG RAGGA INTE!! HAHA :D

Sen var det Lollos tur..
SÅ JÄVLA SNYGG DEN BLEV :D

Sen Sophie..
AS COOL :D

image72
Sophie gjorde Jack Skellington

Tatueraren var hur grym som helst..
Glömt bort hans namn.. Minne som en guldfisk
Vi satt o skämta om det mesta..
Att han skulle ha en permobil o åka till Harrys med..
Satt o drog repliker från
  • Strul
  • Sällskapsresorna
  • Den bästa sommaren
Tror ni jag garva lite eller..
AAA!!!

Sen drog vi förbi donken igen..
Ännu en Happy Meal..
Blev lite komiskt..
Skit i mitt knät o Eddie Meduza -Sug mig mina drängar, på hög volym!
SKA VI KNULLA?! Humm ^^

Sophie gjorde en fin sväng!!
COLA i hela baksätet..
Lollo kunde knappt röra sig så jag låg typ raklång för att torka..
Värt ett försök..

Drog till Björs så Sophie kunde byta byxor..
Sen när vi skulle dra till åtvid och jag skulle precis öppna dörren så knacka det..
Öppna.. Stod något litet barn där som skulle leka med Sophies lillasyster..
Såg helt jävla borta ut.. :S

Sophies pappa kom ut i bara kalingarna..
Lägger av stans brakare.. Nästan på Louise..
Tittar på barnet..
-VA GÖR DU?!! säger han till henne!!
Hon blev nog lite chokad

FAN VA JAG GARVA... DET VAR SÅ JÄÄÄÄVLA KLOCKRENT!!

Väl i åtvid hämta vi Sandra drog en sväng till stallkiosken..
Hängde lite där.. humm.. :P

Drog upp till Räka för vi skulle laga mat med/åt honom
Han hade tagit ut 850.. DEN ÄR SÅÅÅÅ SNYGG
Han tvätta fälgarna..

image73
Räkas 850

Stod o prata ett tag..
Sen dagens..
-Men du Räka, mat kostar pengar..
-Jaha jaa, det var därför ni kom...
HAHA :) Kasta fram plånkan bara..
"Han betala" --Internt!!

Drog ner till Willis..
Blev tacos :)

Åkte hem laga mat..
Kollade lite på Rent Hus.. Det är ju sååå jävla vidrigt asså.. :S

Skratta som fan :P

Sen var det Lost..
TRODDE JAG SKULLE DÖ AV SKRATT..

-Det var jag som ringde o tipsa..
Haha joo eller hur..

Sen satt Räka o skämta om någon reklam..
VÅRTGÅRDAR.. jaa eller typ :P

Sen blev det SVERIGE PUSSAS & KRAMAS..
SJUKT BRA!!

MEN SERIÖST.. NI SKULLE UPPLEVA EN DAG I MITT LIV..
MYCKET SKRATT & ALLTID NÅGOT ATT GÖRA, TACK VARE MINA UNDERBARA VÄNNER..
NI SKULLE ÄLSKA DET JAG LOVAR!!!

image74

Kommentarer
Postat av: Lollo!

NYPA Jessica, NYPA för fan! :D

Fan vad bäst vi är alltså! Tack för kommentaren om min tatuering. :) Din blev ju med skitgrym ju! Snygg bild du fångade på Sophie.."nu gör det lite ont här..ajjj" haha! Älskar dig med min lilla correnpersika!

2008-04-03 @ 09:12:52
URL: http://itsinmyownworld.blogspot.com
Postat av: Coco

Men VAR är bilden på din tatto då??

2008-04-03 @ 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0