MEN MAMMA ;)

-Prata med Anders mamma idag...
-Vem Anders?
-Din Anders!
-Va?!
-Kocken Anders..
-Haha va?!
-Han som du tyckte om?!
-Öhhh
-ANDERS KARLSSON!!

Jahaaa.. då koppla det...

-Jaha va sa hon då?!
-Att Anders hade flyttat till norge.

Han hade tydligen gått ner massor i vikt och fått längre hår..
JASSÅ.. Kan bara tänka mig.. ;) MUMS...

image123

-Så visade jag ett kort på dig!
-VA SA DU NU?!!!
-Jag visade ett kort på dig för henne?!?!
-Haha tack för den!
-Hon skulle säga till Anders att du var söt!!
-MEN VA FAN!!! Jaha... sa du att jag tyckte om honom med eller?
-Neee.. (mycket misstänkt)
-Det gör inget asså...
-Okej jag sa att du var förtjust i honom!!


"MEN MAMMA ;)
HAHA!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0