Ljudbygge & Tvätt :)

-Hur fort kör du?!
-Hur sakta kör du?!

Satt hemma hos Sophie o fixade lite med hennes nya dator innan vi skulle dra tillbaka till åtvid..
Ladda ner både det ena o det andra jag trodde hon skulle behöva :P
Sen skulle jag fixa ett annat nerladdningsprogram åt henne..
För att fixa ration så tänkte jag ladda ner lite porrfilmer.. dom seedar ju bäst så...

-Jessica du ska inte ha lite mat?!
-Nee det går inte..Hon laddar ner porr!!
-Va sa du att hon gjorde, sa du?!
-Laddar ner porr!!

Haha tack för den :P

Kastade i alla fall in "kittet" med ljudet i bilen o drog oss mot åtvid..
Drog förbi Mr.B-lund! Han bjöd på hamburgare..
Fan det var gött..

Drog vidare ner till garaget...
B-lund koppla ljudet...
Jag & Sophie skulle tvätta bilen inuti..

image92

Skulle ta mattorna..
Jag satt där med en cigg i munen, en svamp i ena handen & vattenslangen i andra..
Såg nog riktigt skabbig ut.. haha o blött blev det...

Fan blev riktigt fint faktiskt :)
O ljudet ska vi inte ens snacka om..  :D
Bort med dom där jääääävla diskanterna..
Äntligen :)

Hitta en gammal skiva med nya partylåten på!!

"Day-o, day-ay-ay-o
Come, Mr. Tally Mon, tally me banana
Daylight come and he wanna go home
Come, Mr. Tally Mon, tally me banana
Daylight come and he wanna go home"


JAG KOMMER ALDRIG FÅ EN POJKVÄN
Jaa det konstaterade vi igår..
Varför?!

JO FÖR JAG ÄR GALEN!! haha :)
Ingen karl skulle kunna hålla mitt tempo!!

Ni skulle ha sett mig igår..
Hoppa omkring o dansa o hade mig..
Såg nog förjävla roligt ut..
Sophie skratta i alla fall :)

Åkte sedan ut för att ta lite snygga bilder på 850..
BRA LJUD.. Hell yeah!! ;)

image93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0