LET`S GO MURPHYS!!

Va som sagt rätt borta både i Lördags & Söndags..
Så man kan säga att jag fortfarande var bakfull på måndagen..
Shit!!

Skit samma..
Sophie kom o hämta mig i hennes nya race 850 :)
Let´s drag to STOCKHOLM!!

Drog först in till Linköping, Ekholmen o drog en snabbis på systemet :)
Bra skit.. Tanka på Jet, drog förbi Lidel för att handla färdkost..
Sen skulle vi dra.. Men inte utan att åka förbi DONKEN :)
Blev en cheesburgare o en STOR COLA..

Skulle göra det där lite snyggt..
Gick inte så bra.. Det var cola i hela bilen när vi var klara..
HAHA KLOCKRENT!!

  • Kasta i skivan..
  • På med solglasögonen
  • GPS:en på
  • Av med skorna
  • Fötterna upp på instrumentpanelen
  • SJUNGA FÖR FULL HALS!!

  • Guns N´ Roses
  • Eddie Meduza
  • Aerosmith
  • Johnny Cash
  • Metallica
  • Danko Jones

SJÄLVKLART
  • DROPKICK MURPHYS!
Stanna på 2 ställen så jag kunde röka..o pissa så klart :P

Försökte få tag på Emil.. LÖNLÖST!

JÄVLA OLLA ;)

Han låg o sov :S
VAKNA DIN JÄVEL.. SNART FRAMME JU!!

Sophie körde på!!
Sen gjorde vi något man inte borde göra..
FAN VAD VI GARVA!!

JEHAD

Sen åkte vi förbi Hero City..
HAHA!! Vi kom bli så jävla bra morsor!!
  • KÄFTEN UNGJÄÄÄÄÄVEL!!
  • STÄDA UPP HÄR!! (men mamam jag är bara 3 år)
  • STÄDA SA JAG!!
  • TA BILEN O ÅK TILL SYSTEMET!! (Men mamma jag har inget körkort)
  • HÄR HAR DU EN PÅSE SKORPOR!! MEN TA DET LUNGT DOM SKA RÄCKA HELA VECKAN!

image68

Sen anläde vi till våran slutdestination! TULE!!
Tog hissen upp då vi möte en jääävligt bakfull o trött Emil..
JA GOD MORGON!! :)

Linus var på jobbet..
Men hans inneboende Ludde var hemma..
Jävla trevlig kille :)

Sen tvinga Emil Sophie att låna ut hennes bil så dom kunde åka till systemet..


-GÖR INGET VI INTE SKULLE HA GJORT!!
-ABSOLUT INTE!!


Satte på guitar hero, körde på dom fan!!
JAG FICK FAKTISKT 100% en gång :)
NICE!!! Levde på det ett tag tills jag såg Linus..
HAN VAR GRYM!!

Sen tog dom några öl o jag o Sophie körde på våran cider..
Det tog emot lite att dricka faktiskt..
MEN VA FAN DET GICK!!

Sen var det dax att dra till GLOBEN!!
Blev taxi!!
Trodde jag skulle mörda taxichauffören :P

Hängde in jackan för att sedan gå till baren..
Sophie hade kvar sitt leg i jackan..
-Men hon är över 18, sa jag!
-Men det är över 20 för att komma in!
-Jaha?! Men hon är över 20!! (haha)
-Har du för personnumer då!!
SÄG INTE FEL NU BARA :S
-87 ......
BRA :)


Sen drog vi fram till scenen :)
EFTER MYCKET OM OCH MEN SOM KÖRDE DOM IGÅNG!!

image67

Inte för att vara elak..
Men det stod en kille brevid oss..
Han kan inte haft alla flingor i paketet..
HELT GALEN!! HAHA :)

Var 3 låtar som jag verkligen ville höra!!
Trodde typ att jag skulle få höra 2 av dom!!

MEN HAN KÖRDE ALLA 3!! HELL YEAH!!!
  • FAIRMONT HILL
  • JOHNNY I HARDLY KNEW YA
  • THE DIRTY GLASS
SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA SJUKT BRA KONSERT DET VAR!!!
HELT JÄVLA GALET!!! ÄLSKA!!!!


Dropkick Murphys-The dirty glass

FAN VA ONT I MAGEN JAG HADE SEN!!

Hade ju bara käkat en cheesburagre på hela dagen!
SHIT.. SKULLE DRAGIT TILL MEDUSA.. men det gick inte!!
Så vi drog till tunnelbanan!!

Fram o tillbaka upp o ner..
Efter många om o men bestämde vi oss för att åka till Max..
Linus skulle bjuda mig på mat..
Emil stod bara o garva åt mig.. HAHA.. illa!!

Tror ni jag var hungrig sen då eller?!
Ehh nee!! Tog en tugga eller 2 på den
o drack lite mjölk!!

SHIT TRODDE FAN JAG SKULLE GÅ ÅT DÄR!!
Då vet jag i alla fall att jag har levt ett jäääävligt bra liv :)

Men tack Linus!! Verkligen skit snällt :)

Linus & Emil knäckte varin öl när vi kom hem..
Jag hade så ont att jag & Sophie gick o la oss i sängen..
FAN VA VI GARVA..
Snacka gammla minnen :)

UNDERBART!!


Nee orkar inte skriva mer.. O ni orkar säkert inte läsa mer..
Om ni har lyckats ta er så här långt..

TATUERING IMORGON
DANKO JONES, STHLM PÅ TISDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0