Grilla i Valhall

Igår åkte Jag & Jimmy ut till Rickard, Sofie & Loke i Valhall för att grilla...
Loke har nu lärt sig säga Jessica.. eller jaa ezzaj..
Jimmy har kvar sitt baby namn.. Mimmi..

Rickard börja grilla..
Jag & Jimmy lekte med Loke o Hera
Så fick jag blommar..
Naw va snällt :)

Fan va mysigt det var..
O SJUKT GÖTT

image145

Sen på kvällen blev det film & mer mys..
.
Just like heaven..

Sen stod jag o Sofie o rökte..
-Det verkar ju som vi har samma humor ju..
-Mmm vad vet jag, jag har ju bajs i huvudet..
-Va..

Förklara..

JESSICA VA PRATAR DU MED FÖR JÄVLA PSYKFALL..

Haha vad vet jag...
JÄVLA BARNUNGE!!
Nee då.. hon är så mogen så!!

Kom hem drog några Sex And The City avsnitt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0