Fredagen

Började rätt lugnt i fredags.. Diska o lite sån skit.. :P
Det vanliga så att säga.. :)

Hade faktiskt inte en anning om vad man skulle göra idag..
Sen ringde Sophie.. Grilla hos Kim sen ska vi åka o kolla på Black Jack..
Jaha jaa.. :D NICE!!

Va lite problem först vem som skulle köra eftersom alla ville dricka...
Tänkte ofra mig först men behövde inte det...
Bra.. För jag var äckligt sugen på JÄGER.. :)

Sen kom GK ut när vi skulle käka...
Ingen visste riktigt vad han gjorde där.. eftersom han inte kännde någon...
Haha han var helt galen..

När alla satt o käka...
-Det är trångt att ha sex i en bubbla!!
Haha va?! Jaha jaaa...

Sen tog Kim fram dunken...
GK tar sig världens grogg o sveper..
Jaha jaa....

Drog ut för att röka..
Sandra jag & Kim..
Då följde GK med...
Snodde en öl av karlsson o börja snacka om att han inte raka sig på kuken..
HAHA.. OKEJ!! det var precis det vi ville veta.....
Jag satte nästan ciggen i halsen...

Sen kom i alla fall stefan ut som skulle köra grabbarna
Sandra skulle köra tjejerna..

Kim, Joel, Karlsson, GK, Stenfan -----Åkte i golfen
Jag, Sophie, Sandra, Lollo -----Åkte i 850

Fan va kul vi hade...
Satt o garva som as...
Sen var det dax att stanna o pissa på en äng...
Haha snyggt.. bröt nästan benet.. :P Jävla komiskt...

Killarna satt o lyssna på Linda Bengtzing, medan vi hade metallica på högsta volym!!



Sen var vi i alla fall framme i Österbymo...
Trodde nästan kvällen skulle ta slut innan den ens börjat...
Polisen drog tag i Karlsson o börja härja..

Sophie fick direkt ett "sista dansen" ragg...  ;)
Sen drog dom igång..
O vi alla bugga på.. Fan va kul det var :P

Louise fick en som verkligen kunde bugga..
Hon flög omkring på dansgolvet som en vante.. :P
-Jag måste ha luft jag svimmar
Hjälp...Så vi gick ut o satte oss en sväng...

Gick in igen..
Började dra sig mot sitt slutt..
Alla dansa.. Förutom vårat "gäng" som stod precis vid scenen o sjöng med...
Haha vilken fanclub.. :P

image110

Sen körde dom sista dansen..
Fick dansa med Joel...Haha..


Sen skulle det ju vara slut..
Men då började karlarna i vårat "gäng" skrika..
EN GÅNG TILL.. EN GÅNG TILL...
Haha oo jaa det gjorde dom...
Satte ner micen så dom kunde sjunga med...

Bra komiskt :P

Sen skulle vi åka hem..
Då kom kvällens kommentar av Lollo..
-Var är karlsson
-Han sitter nog i pikébullen :)

Kommentarer
Postat av: Lollo!

Jävlar, du kom ihåg den där pikétbullen iallafall! ;D

2008-04-15 @ 23:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0