DANKO JONES!!! 8/4-2008

Satt på bussen påvägen in till LKPG med Lollo då jag märkte att jag hade ett skit stort hål i skon...
Haha tacka fan för lambi :)

Gled lite på stan med Louise o Sophie...
Var ett tag kvar till tåget skulle gå...

Sen köpte vi 3 matchade solglasögon..

Skit fula :) haha!!

image106

Möte jezzan utanför H&M..
VA FAN!!.. Hon tyckte jag hade fulast solglasögon.. HAHA :P

Sen drog vi till tåget...
Tror ni vi fick sitta ihop?!
Öhh neee :S

Sophie fick sitt själv.. Jag & Louise...
Vi fick sitta baklänges med...
Haha jag ska inte klaga.. för jag är inte så känslig...
Dom andra klarade knappt att titta ut...
Jag satt o drack öl o kollade på husen...
Hade skit kul för mig själv medan dom andra 2 vara nära på att spy...

Blev ju pratglad.. började bli full ju...
Tror Louise var nära på att döda mig när jag satt o snacka på.. :)
Jag hade kul...

-Vet du vart vi är nu?, För det vet jag!!
MÖRDARBLICKEN... HAHA :)

Satte oss i en trappa på Stockholm Central för att festa på..
Tyckte vi hade gömt oss rätt bra tills en vakt kom!!..

-Jag har inget emot er.., bara det ni dricker..
Jag ställer mig upp lite full.. Niger & säger TACK TACK...
Sen vingla vi ut..
Det regna som fan..
Så det sluta med att vi stod o drack i en telefonkiosk...
Såg nog förjävla roligt ut...

Sen tog vi bussen på Gröna Lund..
Tyrol..
Fick stå i kö skit länge...

Sen var det en massa roliga förband...
Sångerskan i DIE MANNEQUIN var helt galen...
På ett bra sätt..
Sprang ut i publiken o vakterna efter...
Haha så klockren...

Sen var det dax för DANKO JONES

image107

SÅ ÄCKLIGT BRA HAN VAR :)

Stod längst fram till en början...
Men vi drog oss bakåt efter ett tag..
Smart drag...

Stötte ihop med sångerskan i Die Mannequin...
Stod o snacka med henne..
Hon var hel skön...
Hon skulle lära Sophie o dansa.. HAHA :)

MEN KONSERTEN VAR SKIT BRA...
DANKO JONES ÄR BÄST... & SJUKT ROLIG...
HAN SNACKA PÅ SOM FAN MED OSS I PUBLIKEN.. :)


Drog mot tåget...
På billjetterna stod det...
Plats 1, 3 & 5...
Kul igen skulle få sitta ihop... :S
Trodde vi ja...

Helt plötsligt är vagnen nästan slut..
Vart fan ska vi sitta då.. Lite panik :S
Gick förbi en inglasad hytt..

-Tänk om man fick sitta här inne..
MEN VA FAN...
Det ska vi ju!!


HAHA KLOCKRENT :)
Så vi hade en hytt för oss själva...
Jävligt nice...

-Undra om man kan släcka i taket...?!
3 min senare.. SLOCKNA HELA JÄVLA TÅGET...

Haha Grattis :)

Sen kom Jens o hämta oss...
Körde "Kvart i 2 dansen" hela vägen hem
ULLA BABY JAG TÄNKTE PÅ DIG DÅ :)

image108

Finns säkert 1000 till saker att säga...
Men orka..(LÄSA)

Kommentarer
Postat av: Ulla

HAHAHAHAHA!
Kvart i två-dansen 4 life!!
Låter som ni hade trevligt! Måste ses nån dag nu, miss you.
Puss&en massa kärlek!

2008-04-11 @ 12:46:39
URL: http://ullaulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0