Calippo i solen!

Sophie ringde...
-Ska vi dra en glass nere på stallis eller?
-Fan klart man är på!! :)

Fan va sugen jag var på att dra på mig en klänning eller ett par lite kortare byxor..

Men valde att ändå inte göra det..

Sophie bjöd mig på en Calippo COLA..
Så vi gick ut o satte oss en sväng i solen...

Satt o prata om både det ena o det andra då vi såg att höcke va på väg att glida förbi..
Vi skulle prata med honom om Lördagen..
Så både jag o Sophie springer upp till vägen!!
VÄNTA!! VÄNDA!! KOM TILLBAKA!!
-Va gör du?! Sluta..

Jaha.. då märkte jag att jag stod o vifta med min calippo o det spröt glass på Sophie..
Haha förlåt gumman.. :P

Sen drog vi hem för att käka lite..
-Fan jag tror jag har glass i håret :P

image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0