Vallhall, Volvo 240 och kycklingsallad

Idag var jag uppe tidigt för vi skulle komma iväg till Vallhall för Jimmy och Rickard skulle mecka med hans 240. Gick inte så jävla bra, för dom inte fick igång den, eller den gick igång men den går inte att köra.
Sen blev det något problem med Jimmy fyrhjuling, och det blev ett jävla liv.

Jag, Sophie och Loke satt och vänta på att vi skulle åka ner till viken och käka.
Åhh gud så gott det var.. Dom andra tog plankstek och jag en kycklingsallad
kycklingsallad

Det var verkligen super gott.. Sen så käka vi sorbeglass med hallon och mango.

Joo just det titta på the grudge 2 igår.. Var ingen höjadare..
Riktigt dålig faktiskt..
VILLE BARA SÄGA DET :D

Det är massor jag vill skriva men jag har helt glömt bort allt..
YR I BOLLEN...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0