I min ipod kan jag vara den jag verkligen är.

Skum rubrik kanske.. då ska jag förklara.

Jo alla låtar i min ipod representerar en del av mig, en bit av den jag är, vad jag har gått igenom och vad jag känner. Jag ska skriva upp några av dom så kanske ni förstår att jag absolut inte är som någon annan..  Som ni kommer märka så är det otroligt blandat...!!

Ramones                             
Takida                             
Gorillaz                             
U2
Pink Floyd                           
Max Peezay                    
Jonny Cash                     
Paris Hilton                       
Lars Winnerbäck          
Creed                               
Metallica
Pussycat Dolls              
R.E.M

Aerosmith                                       
Junior Kelly                     
Kalle Baah
Kanye West                      
Panic! At the Disco       
Justin Timberlake     
Fergie
Buckcherry                       
Nelly Furtado                   
Jay-Z                                
Cassie                    
Disturbed                      
Korn
Nickelback                       
Green Day                        
Dope                               
Akon

Gwen Stefani                    
Bob Marley                      
Rihanna                          


Det är bara lite av allt som finns i min ipod och sååå har vi massor med ströööö låtar..

153167-13


Hoppas ni har fått en liten inblick hur jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0