SÅ JÄVLA PATETISKA MÄNNISKOR!!

Det är fan Åtvid i ett fucking jäääävla NÖTSKAL!!
Tydligen så går det rykten i Åtvid om att Jag Sophie & Louise tydligen skulle haft trekant med varandra...
Det är inte saken i sig som jag blir så jävla sur över....
DET ÄR ATT NÅGON/NÅGRA MÄNNSIKOR I DENNA JÄVLA SKITHÅLA INTE HAR NÅGOT EGET LIV SÅ DOM LEVER PÅ ATT SNACKA OM ANDRA....
JAG SKULLE JÄÄÄÄÄVLIGT GÄRNA VETA VILKA DET ÄR!!

Men den är la ingen sen i slutändan ändå..
-Nee jag hörde det av någon annan.. Nee men det var ju "hon" som sa o så vidare...
FÖR FAN SÅ JÄVLA VIDRIGA NI ÄR.... Det är så sjukt lågt...och jag hoppas fan ni inser det själva!
Sluta sprid falska rykten för fan!!
NÅGON SOM KÄNNER SIG MANAD ATT KLIVA FRAM..
NEHE NEJ!!
Någon som kanske till och med vet vem det är som har startat det...?!

Som sagt jag är inte sur över själva rykten, för jag tror faktiskt dom flesta i Åtvid fattar att det inte är sant...
Och för dom pundhuvuden som inte fattar det så kan jag ju säga att jag ALDRIG skulle kunna ligga med en polare!

DET ÄR MEST PRINCIPEN!!!




FUCK OFF AND DIE YOU STUPID FUCKING ASSHOLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0