Romantisk middag för 3..

Igår var jag Sandra & Sophie inne och åt romantisk middag på Ghingis!!
Det var riktigt mysigt.. Men vi hade nog gjort ett misstag.. Vi hade käkat tacos lite innan vi åkte...
Så vi fick tyvärr inte i oss så mycket... Men det jag väl fick i mig... Ja det var sjukt gott!!
Sen skulle jag & Sophie gå på toa innan vi skulle dra vidare till bion...
Jag skulle precis låsa min toa när jag hör något som låter som ett glas går sönder..
Så hör jag sophie..
Kan du öppna?!!
Jag gick ut för att titta vad som hade hänt...
Så ser jag handtaget till toan ligga på golvet...
Fan skratta så jag trodde jag skulle gå åt där ett tag...


Ni som inte har käkat på Ghingis någon gång har verkligen missat något.
Det är en mongolisk restaurang i centrala Linköping

    
UNDERBART!

Sen drog vi vidare till Bion för att se Arn "Riket vid vägens slut"

FY FAN VA HET HAN ÄR!

Jag vill fan ha honom... HAN ÄR SÅ SJUKT SNYGG!
Satt o dreglade typ hela bion...
Som ni säkert redan har hört så är den sorlig..
Absolut...
Tror alla i hela biosalongen fällde en tår...
förutom jag.. :S
Men jag lovar jag försökte..
Hade en bra förklaring till varför..
Men om jag säger den så avslöjar jag hela filmen...
Så vi skiter nog i det...

Tack Brudar för en underbar KVÄLL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0