Mat hos Räka

Så jag & Sophie drog till Räka..
Han satt o kolla på Tv.. Även fast det var sjukt bra väder ute..
Eftersom vi inte hade bestämd oss vad vi skulle äta så gick vi ut o la oss i gräset o tog en cigg o började fundera...
Jag fick Sophie att börja skratta X antal gånger.. HAHA! Men det skulle senare sen visas att det skulle bli värre!
Vi kasta oss in i bilen o drog ner till Willis.. Det blev köttfärssås till slut i alla fall.. med massor vitlök :)
Räka köpte faktiskt en efterlängtad vitlökspress..! Fan när vi grillade hos honom förra gången så fick jag skära skiten.. Fan lukta ju fan 4 dar efter...


Räka börja fixa lite nere i garaget o jag o Sophie börja laga mat..
Sen börja faktiskt Sophie stripa... :P
Efter ett tag kom Räka upp o Sophie skulle låna ett par mysisar..
Men när hon kom tillbaka in i köket hade hon faktiskt ett par Mc-byxor på sig..
Humm det såg ju verkligen jätte mysigt ut.. HAHA
Men dom lyckades hitta ett par andra..
Ett par som jag tror nästan alla hade förr i tiden..(med knappar på sidorna)
Jävla cp-byxor.. det var ju oxå ett jävla påhitt!!

Maten blev i alla fall as god..
Tror fan jag var nära på att spy där på slutet, fan va mycket jag åt!!

Sen låg vi o drog filmrepliker från Euro Trip
MATT DAMON ÄR SÅ SNYGG!
image253

Sophie skulle sen förklara en scen från Meet the spartens..
När han har kattbajs på kinden..
Det tog ca 15 min att få fram det..
Vi låg faktiskt bara o skratta.. tror faktiskt att det kom lite tårar till slut..
Det var helt sjukt.. har faktiskt träningsverk i magen i dag tack vare det..! :)

Sen var det Rent Hus som gällde..
Det är ju så jävla klockrent program..
Men inte utan Cola o ostbågar..
Så vi tvinga av Jimmy som hade kommit lite pengar..
Så tog vi Räkas bil..
Jag lyckades få på sterion.. men fan inte av den :S
Det tog ett tag innan jag kom på det.. hehe

Sen när Lost börja var vi fullt hus..
Räka
Sophie
Jag
Jimmy
Martin
Sandra
Höcke
Emil

Underbar kväll!
FUCK I LOVE THEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0