Bakad Potatis blandat med Bajs & Raggarunda!

Efter mycket slapp i soffan så drog jag & Sophie ut till björs..
Gick o la oss i compicampen & snacka lite skit..
INTE LÅNGT KVAR TILL BUGRUN NU!! YES!
Efter bara 10 min gick vi in igen...
-VA FAN ni luktar compicamp.. har ni varit där ute...
Haha fatta vad illa vi kommer lukta på BugRun..
COMPICAMP, BAKFYLLA & BENSIN! = KÄRLEK!

Sen körde vi ut till Slottet för att släppa av Sophies mamma..
-Ska jag köra rally!?
Fan va det krängde i kurvorna...
Haha!!

Sen drog vi hem till Räka..
Som satt o fixa med hundkojan...
Vi snodde i alla fall hans bil, drog o hämta Lollo, sedan iväg o handla...
Blev bakad potatis med fläskfilé & vitlökssås.. o en jävla massa sallad...

Sen skulle vi ta en raggarunda i hundkojan...
image277
Vill inte ens veta hur det såg ut..
Haha!! Men satan va kul det var..

Sen drog vi hem o kollade på Lost..
Räka satt o sket i hörnet.. Fan jag kände inte ens doften..
Tydligen lukta det bajs...
-Fan det lukta som hade hande skitigt på sig ju!!

Sen kom Feldt o dom satt o tatuerade Sophie..
Snyggt som fan.. HAHA! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0