Kubb & Mys

Åkte förbi Stallis där Sophie, Joel & Jens satt o käka glass...
Sen kom Höcke, då skulle vi åka o titta på Jens "nya" garage...
Fan jag garva när Sophie hitta en duschslag...
-FAN, Jens jag vet att du bor här...

Efter att ha varit där ett tasg så var det dax att dra igen..
Kan inte vara för länge på samma ställe...
-Jaa vi åker någon stanns..
-Vart?
-Vart som utom stallis...


Vart hamna vi då...
Jo på stallis :S
Det är ju lustigt...

Men då i alla fall kom vi på att vi skulle spela Kubb..
Så vi drog ner till bysjön!!

Där kom jag i alla fall fram till att man inte ska ha en cigg i munen samtidigt som man spelar...
O dom andra kom fram till att jag var sjukt hålvan :P

image155
Sen drog vi hem till Jens..
Där jag & Sophie tränade sexställningar...
& Jens satt o visade dom senaste porrfilmerna han hade laddat ner :P

Åkte sedan ut till hans stuga mitt ute i ingenstans..
Vilket väg det var ute.. :S
TJENARE SÄGER JAG BARA!!
O vi i Joels golf.. hehe.. det tog sitt tag...

image157

Sen efter vi fixat med lite skit så skulle vi grilla..

image158 image159
Det där fixa Jens, Joel & Höcke så bra :P

image160

Sen satt vi där ett tag & snacka lite skit om både det ena o det andra..
Fan det var riktigt trevligt :)

-INTE NOG MED ATT DEN VAR LITE!!! DEN VAR KROKIG OXÅ!!
HAHAHAHAHAHA!!!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

japp. riktigt trevligt! :)

2008-04-22 @ 13:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0