Celebrity Look-alike och en otroligt dum fjortis


Idag hitta jag en rolig sida på internett där man kunde se vilken kändis man var mest lik..
http://www.myheritage.com testa gärna.

kändis

Super kul.. sen om det stämmer är en annan 5:a haha :D

Åhh i fredags när jag var o jobba så skulle jag och Carro gå ut o röka.
I "huset" vi jobbar i har vi massor andra företag typ DN, teleförsäljare o.s.v
AJA..

Sen när vi stod och rökte kommer det ut 3 fjortisar som pratar högt som fan och frar munbloss och snackar på om sin skit.. Sen helt plötsligt så hör jag årets fjortiskommentar och hon var helt serilös..

-Azzå jag tycker jag är sååå duktig, att jag kan hålla mitt nyårslöfte att vara mer hälsosam.
-Vad rå?
-Ser du inte? Jag har bytt till marlboro light från pince.. HALLÅÅÅ??!!

Jag satte nästan min cigg i halsen när jag hörde det..!!!
Carro börjar skratta som en galning..

KATASTROF...

Kommentarer
Postat av: Jonne

stämmer absolut :)

2007-01-08 @ 21:26:05
URL: http://legenden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0