PATETISKT!!

Haha jaa kan ju bara garva åt det egentligen!!!

Men blir det inte bara pinsamt i slutändan!?


Tänk om den man då ljugit för kom på en?!


Det är ju fan pinsamt.. Lider med dom som håller på!!

Varför utge sig att vara någon/något man inte är?!

Har man ett sådan patetiskt liv?!


Fattar nada!!

Eller njee kanske inte..

För när man var 14 o träffa någon man aldrig sett förut brukade man ju dra till med att man va 17!

MEN FÖR I HELVETE!!
Då fick man vara lite omogen..
Sluta med det redan vid 16år ålder..

Eller jaaa...
Det berode ju på..
Skulle man in på krogen när man var 16 o någon fråga något fick man ju dra till med en rövarhistoria...
Men ALDRIG ANNARS...

Tänk vad pinsamt om man utger sig för att vara över 18 om man inte är det...

Sen ska man träffa denna person som man sagt det till.. Jaha..
-ska vi gå ut på krogen då?
-Öhhh ^^ nee jag känner inte för det?!
ELLER?!
Kan du köpa cigg åt mig medans jag parkerar bilen?!
-Njaaa, jag är kissnödig?!
Sen när man är ute o käkar på en restaurang...
-Vill du ha vin till maten?
-Öhh neee... Jag är "beroende" av fanta..eller nee.. jag tycker inte om vin..
(Pust, det nära)

HAHA.. det är fan patetiskt...

Sen ska vi inte ens snacka om dom där jääävla wannabeen....
Hade en på min förra skola som var en jääävla copycat!!

LILLA GUMMAN VÄX UPP!!
DU KOMMER ALDRIG BLI SOM MIG...
JAG ÄR UNIK PÅ 100000 OLIKA SÄTT..

Bara för att du har samma kläder, skor o väskor som mig..
BETYDER DET INGET...
Man ska kunna bära upp det med stil oxå!

HAHA MÅSTE ÅTER BARA SÄGA PATETISKT!!!

image124
JESSICA THE FUCKING ONE AND ONLY!!!


Kommentarer
Postat av: emma

Soligt inne i badrummet ;P hahaha

2008-04-16 @ 15:20:06
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0