Imöra ska jag till farbror doktorn!

Jaa då har man fått tid för att gå ditt då!!
O jag vet att dom kommer ställa den oundvikliga frågan
-Är du gravid?
-Öhh neee.. Fuck you...!

Det var ett jävla tjat på dom när jag berättar mitt symptom
-Men du är inte gravid då?!
-ÖHH NEJ.. inte vad jag vet om i alla fall "fejkat skratt" hehe haha hihi!
-Du är inte stressad då?
-Nej men arbetslös!

Så ska man bli intervjuvad 30 min innan jag ska träffa doktorn..
Vad är det då?!

Jag vet ju exakt vad dom kommer fråga om!
-har du en partner
-Nehe, men har du regelbundet sex
-Jaha hur skyddar du dig då?
-Jaha jaa.. men det var ju inte så bra
-Har du hört talas om kondom?
-Nehe det har inte inte nej
-Har du haft någon könssjukdom?
-Du har Aids ja, och i ögat till och med!
FRÅGANDE BLICKAR!
-Du driver med oss eller hur!?
Öhh jaa.. Fuck you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0