Det var den Lördagen :P

I Lördags var det fest hos Jenny och Svenne.
Börja med att jag gick över till Ida och fixa det lite med hennes hår och tog en cider...
Sen kom Johanna till Ida och det var dax att gå över till Jenny...
Långt att gå jag vet... Men vi orkade och det tog faktiskt inte så lång tid... ;)
Va bara Räka som hade kommit än så länge...
Fan ni skulle ha sett Idas "karl" grogg... Fy fan va stark den var...
Kunde för fan lika gärna druckit ur flaskan :P
Sen efter ett tag börja det droppa in lite fölk...
Fan var as kul.. Dansa snacka skit & rökte...
Sen, och jag vet inte hur så började jag massera fölket som var där...
Haha jaa jag vet inte...
Sen ska vi inte gå in på mer saker...
Om jag säger såhär..
Det började spåra ut...
Ni kan ju tänka er när alla är pissfulla & börjar bråka!
Men det var kul så länge jag var där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt ok cover

2008-10-27 @ 21:07:24
Postat av: Johanna Andersson

Men hon satt ju med sin läsk och hällde i mer för varje klunk... haha så den blev nog bra stark... haha...

2008-10-28 @ 06:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0