WHAT THE FUCK!! MÖRDARE?!?!

Som sagt efter en sjukt trevlig dag & kväll i LKPG var det dax att dra hem till åtvid..
Hämtade mamma som hade fått i sig några öl för mycket..
Hon var bra glad.. :)

Jag & Sandra att och prata om våran sjuka dag vi hade haft och undrade vad som skulle hända för sjuk härnäst...
Det skulle vi få svar på 20 min senare...

Var nästan precis hemma i åtvid.. Innan örnraken så det small till så in i helvete...
VA FAN VA DET DÄR?!?!

Joo jag hade lyckats köra på en hjort!!!
Så mötte jag bussen precis samtidigt...
Så han började oxå sakta in...
Han såg att jag började backa tillbaka så han åkte vidare...

Mamma satt med händerna för ögonen..
Vet att hon hatar när djur blir påkörda.. Vem gör inte det??

Sandra tog upp mobilen och skulle ringa snuten..
Och jag gick ut för att se vart hjorten hade tagit vägen...
När jag precis hade klivigt ut ser jag hur den ligger o spratlar...
Jag får panik... Vad kan jag göra liksom??
Behövde inte fundera på det länge då det dyker upp en bil...

Och ur springer en kille med en kniv i hösta hugg...
WHAT THE FUCK!!
Samtidigt som Sandra pratar med snuten..
-Det kommer en kille med kniv?
-Va fan sa du? STANNA DÄR NI ÄR VI KOMMER!!!

Kille med kniven som jag aldrig fick veta vad han hete bad mig att vända mig om...
Vilket jag gjorde.. Det ljud jag hörde var så jääävla vidrigt...
Det lät precis som en gris :S

Sandra och Mamma kom ut ut bilen...
Sandra sa att snuten var påväg...
Och mamma undrade om det var åtvid eller linköpings snuten som skulle komma...
-Åtvids snuten...!!

Killen med kniven som vi kan kalla honom undrade om snuten var påväg..
-Jaaa
-Okej jag blev stoppad av dom förut..
-Jahaa..
-För jag har en 90kg gris i baksätet..!!
-Va fan sa du att du hade sa du?!?!?!
-En 90kgs gris!!

WHAT THE FUCK?!?!

Kille med kniven hade i alla fall kamoflagekläder på sig..
Så jaa han var jägare.. Så han visste ju vad han gjorde...

-Vart kom den ifrån?! Fråga han...
O mamma bra full...
-Åtvid..
MEN MAMMA!!! Inte snuten utan hjorten...
Så sandra & mamma började ju garva...
VA FAN DÅ ;)

Så sa jag till honom att det var 2st som hade sprungit över vägen..
-Jahaaa, men du körde bara på en av dom?!?!
-Jaaa
-Är du helt säker, för annars släpper jag hunden efter den...
-Jaa men det var bara en...
-Jahaaa... "Han lät faktiskt lite besviken"

Sen såg vi blåljusen komma i full fart...!!
-FAN VA DOM KÖR!!
-Jaa dom älskar att gasa!!

-Vem körde...?
-Det var jag.. svarade jag..
-Jahaa du får du följa med här så vi kan ta lite uppgifter...
VART FAN ÄR KÖRKORTET NU DÅ!?!?!?
Som tur var hitta jag det...
-Är du skakig...
-Nee inte så farligt...
-Nee men det är fullt förståligt annars...
-Det är ju aldrig kul att köra på en hjort..

Sen när jag stod vi snutbilen så ringer det...
-En buss har kört på en hjort.. Kan ni ta det??
-Jaa vi ska bara bli klara med det här först...!!

Så följde dom med tillbaka till bilen för att kolla om det hade blivigt några skador..
Inget.. Lite päls bara...
-Klarar du att köra hem?!?!
-Jaa då det är ingen fara...
O mamma den fyllekajan...
-Jag kan inte köra för jag har druckigt...

-Jaa jag känner det...

WHAT THE FUCK!!!

Vi åkte i alla fall därifrån, sen var det inget mer med det...
Jag & Sandra tog ett raggarvarv i åtvid..
Så träffa vi Joel som var sur som en citron..
FAN VA ARG HAN VAR...
Men han hade sina anledningar...!
JÄVLA NÖTTER DET FINNS!!!!!

Sen när vi står där och snacka så kommer snuten igen...
-Nåå har ni återhämtat er än?!?!
-Jaa då ingen fara...
Så berätta dom att bussen hade kört på samma hjort...
Så det var inte bara jag...

MEN VAD ÄR CHANSEN ATT DET DYCKER UPP EN JÄGARE KLOCKAN 01:00 MED KNIVEN REDO NÄR JAG HAR KÖRT PÅ EN HJORT?!?!


MEN FAN!! VAD KOMMER HÄNDA IMORGON NU DÅ?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hehe det var en relativt händelserik kväll, rolig läsning helt klart

2008-12-05 @ 10:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0