TuttVåltäkt & Skrattanfall 3000!!!!

JAG vet ärligt inte vad jag ska skriva...
Man kan inte beskriva i ord hur den senaste veckan har varit...
Man måste liksom ha fått uppleva den...
Jag har i alla fall tränat skrattmusklerna...
TÅRAR har förbrukats.. typ 2 liter.. !! FAN VA JAG HAR SKRATTAT...Tårarna går liksom inte att hejda när man når en viss punkt...
Just nu sitter jag och skrattar när jag tänker på allt sjukt som har hänt...!!!
Man vet liksom aldrig vad som kommer hända imorgon?!?!?!
Jag har i alla fall lyckats skada mig varje dag...!! TA DET SOM EN VIKING!!!
Men fan va ont jag har...
Haha ni skulle ha sett mig när jag skulle skura av golvet idag...
Lyckades riva ner lampan i taket.. O nu kanske nu undrar va fan jag gjorde nära taket när jag skulle skura golvet...
Jaa det kan man ju fråga sig... Men lampjäääven ramla ner på mig så jag rev upp armen...
HAHA fan vad jag skratta...!!
Sandra var inte i närheten som tur var.. för då hade hon nog avlidigt av skratt...

Så va Emma o fika hos oss idag med...
Fan va underbart att se dig :) :)
Hade as trevligt...
Tyvärr sluta det inte riktigt som vi hade planerat... SORRY!!

JUST DET JAG!!
SOPHIE MIN ÄLSKADE VÄN HAR FIXAT BILJETTER TILL AC/DC!!!
FAN VA KUL VI SKA HA...
O så Volbeat om en vecka med!!!!!!!!!!!

Nee nu vill jag sova och se vad för sjukt kommer hända imorgon...
INGEN GÅR SÄKERT!!!
HAHAH!!

PUSS PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0