Snacka om sjuka i huvudet!

Om det fanns pris i att vara sjuka i huvudet skulle den gå till oss!
Det var sov dax...
Så jag, Sophie & Elin kröp ner i sängen..
Låg o snacka om både det ena och det andra..(SNUSK)
Haha...
-Fick han smaka på chokladen?!
-Fick han slicka på dajmat?
Haha man måste nog ha varit där för att förstå...

-Fan va jag är kåt, ring ner grannen

Så Elin fick springa ut i bara trosor o tröja i trappuppgången för att kolla vad han hete..
För att sedan ta reda på hans nummer.. 118100

Fick i alla fall hans nummer o sms:andet börja

"Kom en trappa ner, det ligger 3 kåta brudar o väntaS här" (väntas hade vi mycket roligt åt sen)
"Är det så?"
"Det kan du ge dig fan på"
"Kanske om ni har någon öl"
"ingen öl men en kvarter explorer"
"jag dricker inte sprit"
"synd" "Men jag går o låser upp dörren nu" "Vi ligger i mörkret o väntar" "Glöm inte att låsa dörren efter dig"
"Jag kanske kan komma ner på en cigg?"
"Ja för fan kom du"

Trodde ju aldrig i helvetet att han skulle komma ner..
Men för säkerhets skull så tog jag på mig byxorna..
Gick runt o kollade läget i lägenheten.. Ingen kom..
Tog av mig igen o kröp ner..
"PLING BLONG"
FUCK.. HAHA alla 3 börjar ju självklart skratta..
Jag fort som fan kastar på mig byxorna igen..
Elin springer runt o yra med täcket..
-Men för fan Elin, ta på dig något vettigt!

Det sluta med att vi stod o tog en cigg på balkongen..
Haha snacka sjukt...

Att han våga!!
HAHA!
image247

Kommentarer
Postat av: kim

Låter som världens impulskväll.
Kanske ska ringa upp någon granne till mig med :)
haha klockrent!!!

2008-05-06 @ 21:21:24
URL: http://kimfriis.blogg.se
Postat av: eliiin

Klockren kväll:D hahaha..

2008-05-07 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0