Raggarunda i partybussen!

Sophie ringde mig söndags snacka ett tag..
-Men jag kommer ner till åtvid sen, jag tar bussen..

Sen var det inget mer med det..
Tänkte efter ett tag.. Men hur ska hon ta sig hem då?
Det går ju typ inga bussar.. aja!!

Sen åkte jag hem för att laga mat åt min far..
Men det sluta med att han fick käka kina mat..

Jag åkte o hämta skiten o sen när jag kom hem så stod den där..
PARTYBUSSEN!!

Sen åkte vi ut o hämta Lollo i skogen..
Hon hade bakat bullar som vi satt o käka..
Sen bar det av igen..
Fan till slut satt vi bara o garva..

Sen så skulle vi åka o hämta Cornelia, så hon också fick ta ett raggarvarv i bussen innan hon skulle dra tillbaks till stan.. Sophie tuta.. o Louise garva så hon tjöt..

Åkte ner till Stallis där vi träffa MP..
Han var hungrig så vi bestämde oss för att grilla korv..

Sen var det dax att åka o släppa av Cornelia..
På vägen mötte vi Kim & Joel..
Dom ville med åka Parybuss..
Jag menar vem vill inte det?

Åkte o släppte av Cornelia..
Drog sen vidare till Willys för att köpa körv o sånt..

Jag tror Kim & Joel hade kul i alla fall..
-FAN VILKEN PÖK SOFFA DET ÄR HÄR BAK..
-DET ÄR PÖKFÖRBUD I BUSSEN!!


Så drog Kim upp dörren o skulle springa bredvid..

Vi drog oss ut mot örn..
Jag fick vara grillmästare :D

Kim & Joel var på lekhumör o börja leka med en av korvarna..
"se videon"

image246

DET VAR EN LYCKAD KVÄLL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0