Min drömbil

image274
Ford F150 Lightning!

DÄR HAR NI MIN DRÖMBIL SEDAN MÅNGA ÅR TILLBAKA!!


Den här pärlan är då bakhjulsdriven ;)
Det sitter en V8 under huven.. vilket får den att låta så sjukt jävla jätte gött!!
Orginal ligger den på 260 hk. (4,5 liters)

Jag som inte är som alla andra skulle självklart fixa kompressor,
då skulle bilen ligga runt 360 hk..
Då skulle accelerationen på 0-100 km/h ligga på ca 4,2 s
Då säger jag bara!
SEE YAA!!

Bilen är sänkt orginal..
Ändå skulle jag sänka mer..
Både för det skulle se bättre ut, o dels för bättre väghålning.

Va skulle man hitta på med flaket då?
Det skulle bero på tillfälle..
Själv tycker jag den är grym som den är..
Man ser rätt biffig ut när man sitter i bilen kan jag lova..
Folk flyttar nog i alla fall på sig.

Tyvärr kommer jag nog aldrig äga en Ford F150 Lightning!
Men man kan ju alltid drömma!

image275

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0