Igår gjorde vi LKPG osäkert!

Jag & Sophie drog in till stan..
Först hämta vi Lollo för att sedan dra o käka på donken...
Haha tyckte nästan lite synd om han i kassan...
Tror han blev lite förvirad när jag börja beställa o ha mig...
Vadå.. Jag försökte ju bara få en ny kompis.. HAHA!

Så va jag rätt så borta igår..
Märkte att jag hade lärt mig stänga av Lollo & Sophie när dom pratar..
Va vadå? Va sa ni?! Nu hänger jag inte med!
-o du bara står o ler!!
Jaa, vad ska man annars göra.. :)

Sen drog vi ut till ekholmen för att hämta Elin..
Så drog vi vidare till Ikea..
Elin skulle ha en kjol o ett par skor..
Efter mycket om och men så kom hon därifrån med en kjol i alla fall..
Den var grymt snygg..
Jag själv blev sugen på ett par byxer från carlings..
Sen såg vi trälaggan på Kalle P.
TA MIG DÄRIFRÅN... jag låtsades att jag inte såg honom..

Så leta vi efter hippie-kläder som vi kunde ha på BugRun eftersom det är hippietema i år :P
Hitta mycket roligt..Men vi får se.. Haha :)

Sen släppte vi av Lollo vid bussen o vi drog vidare till ekholmen igen för att handla..
Så stod vi o kollade på morötter o jämförde dom med jaa.. folk vi känner.. haha
Det blev i alla fall morötter, dip, chips, saltapinnar o cola..
Åkte sen hem till Elin för att kolla på outsiders!
O finalen av 100 höjdare!!

image243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0