Städar på!

FAN VA JAG ÄR BRA!!
Igår städa jag hela dagen.. eller jaa ca 9 h..
Tvätta till o med fönstrena.. haha :P

Men tro inte att jag var klar.. :S
Massor kvar, som jag snart ska ta tag i...
SURT!!... Men va fan har man börjat något så måste man nog avsluta det..

Snacka om att jag har städat ÖVERALLT..
O kastat typ 10 ton med saker.. O en jäävla massa solglasögon..

Nu är äntligen solen framme...
NICE :)
Va i Norrköping på Mekonomen i tisdags!!
DRA ÅT HELVETE VA SNÖ!!.. helt sjukt...
O sen i Linköping knappt något...

Titta på So You Think You Can Dance igår..
Fan va jag skratta...!!




Så söt :)

Men jag blev KÄR igår....
FAN VAD JAG VILL HA DIG!!


image59

Är han inte det gulligaste ni har sett?!
NAW <3

Nee nu ska jag städa vidare...
BLÄ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0