Sjuk Mardröm!!

Fan vad jag vakna och var arg i morse!!
Åhh.. Kunde fan ha slagit sönder något..

Jag drömde i början att jag var ute o åkte snowboard, hel lugnt o gött...
Fan va kul det var.. Känndes verkligen som jag gjorde det! :)

Sen skulle jag åka hem till lägenheten som jag hade städat..
på någon lustigt vänster lyckades jag åka snowboard hela vägen ditt..

Helt plötsligt mötes jag av en massa folk..
Som om hela åtvid skulle va samlade på ett o samma ställe..
Såg att det var massa folk på ALLAS balkonger..

Konstigt!


Tar i alla fall av mig snowboarden o börjar gå in mot gården med pjäxorna på..
Möter typ 50 pers bara på vägen in..

Väll inne i trappuppgången är det sjukt mycket folk..
Lyckas tränga mig igenom upp till jimmys lägenhet..

Utanför står det 2 småbrudar som precis ska gå in..
Dom står o härgar någon om att dom ska använda toaletten..

Jag river tag i dom, kastar ner dom för trappan samtigt som jag skriker något efter dom..
(Känns verkligen som det händer...)

Väll inne i lägenheten sitter det massa folk som jag känner, dom festar järnet...
Ska leta upp jimmy o går mot balkongen..
Tar snowboarden o slår ut rutan på balkongdörren..
Folket i soffan tittar lite konstigt på mig..
Hittar honom till sist i köket..
Frågar honom.. VA FAN HAN HÅLLER PÅ MED...
Han har inget vettigt svar!!!

När jag skulle gå ut ser jag Sophies döskalleskor bland alla andras...
Hon som sa att hon skulle bowla... HUMM ^^

Klampar in i vardagsrummet med snowboarden i högsta hugg o frågar va fan hon håller på med då?!
Fick la samma svar som av Jimmy.. INGET

Jag tar av mig pjäxorna o kastar in en av dom mot vardagsrummet...
Den träffar ett glas som faller till marken om går sönder..

Jimmy kommer ut o säger att jag inte ska vara så jävla aggressiv...
-VILL DU SE PÅ AGGRESSIV, skrek jag o rusade in mot sovrummet...

Där inne låg det en massa folk o pöka..
går in i garderoben o tar fram en kofot..

Hel jävla lägenheten var TRASHAD!!
Jag som hade städat i 3 dar!!


DET VAR SOM EN BLACKOUT!


Gå sakta ut mot vardagsrummet igen...
Slår Jimmy i skallen med kofoten så han faller ihop..
Död kanske?! vet i fan...

image63

Jag höjer kofoten o tar i allt vad jag kan...
Svinger in den i tv som direkt går sönder!!

Folket i soffan vågar inte ens röra på sig..

Sen går jag lös!

Slår sönder allt som kommer i min väg..
  • Alla spritflaskor...
  • Alla fina glas
  • Datorn
  • Hemmabion
  • Dvderna
  • Xboxet
  • Wiiet
  • Bordet
  • Tavlorna
ALLT skulle man kunna säga..

Helt plötsligt så har jag en kniv i handen..
Börjar riva upp soffan med det..
Är fan vitt skit överallt..
Men folk sitter kvar...

När jag känner att jag är klar,
tar jag kofoten o kastar ut den igenom fönstret o går sakta därifrån med dömande blickar efter mig...

På väg hem så svänger jag förbi den döva gubben under Jimmys lägenhet..
Honom har dom bundit fast i en stol o några tjejer står o strippar framför honom, samtidigt som en av killarna till sällskapet står o pissar ner hans väggarna!!

Sen vakna jag!!

Fan va arg jag var.. haha :P

Nee nu ska jag städa vidare.. blev inte riktigt klar igår!!

image64

Kommentarer
Postat av: Anders

Dig skulle man ha fastbunden på en stol istället för jimmy ;-)

2008-03-28 @ 20:35:18
Postat av: Anna

Emo?

2008-11-26 @ 22:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0