Hardcore Superstar!

Lördagen den 22 mars:

Börja med att jag drog in till stan med ulla runt 12...
Skulle träffa Jessan vid 13:00 & gå o fixa det sista på systemet...
Jag hade med mig en skit stor sportväska  med sjukt mycket kläder som jag gick o bar på..Vägde typ 20 kg..
Den jäveln sprang jag omkring med på sytemet.. Ett mirakel att jag inte hade sönder något!!

Drog upp till Store.. Va med Carro ett tag.. Köpte en present till Sophie :)

Drog sedan upp till Jessicas lägenhet o käka lite soppa..
Jag sprang omkring o fula mig.. Ville bara börja dricka o dra till konserten!!
Dricka gjorde jag men konserten var flera timmar kvar till :(

Efter många om och men bestämde jag mig för vad jag skulle ha på mig :)

image45

Någon sånt blev det...


Sen kom Sophie & vi började ladda inför konserten!!

ÄNTLIGEN DAX ATT GÅ.. Jag bra lullig eller bara sjukt upphetsad!!

Väl inne på konsert & kongress gick vi fram till scenen...
Stog o hängde lite där.. Kollade på förbanden!!

Sen var det något JÄVLA damp barn som stod bakom mig o Sophie..
Jag ville bara slå ner honom!! Vilket var nära X antal gånger...

Efter det som blev jag på bråk humör.. o kände att ikväll måste jag fan slås med någon :P
Vilket Sophie med kände.. (Vi kunde ju där och då egentligen slagit ner varandra..men det fick vänta till efter konserten)

Sen kom det fram någon mer karl jävel...
-Har ni tävling i ROCK?!
-Nej, eller hur menar du då?
-Ja den som kan skrika HARDCORE SUPERSTAR HÖGST vinner!

Haha jag vann ;)

GE MIG HARDCORE SUPERSTAR någon gång då :)
3h fick vi vänta.. MEN DET VAR DET FAN VÄRT!!!

image49

Jocke Berg!! DU ÄR SÅ SJUKT SNYGG!!

Hade fan ett moment med honom!!
När han sjöng Sophisticated Ladies så gav han mig en sådan sexig blick & sedan pekade han på mig!
KÄÄÄR!!

Träffa en massa ROLIGT fölk på konserten!!
Ena studen stod man längst bak o sedan helt plötsligt längst fram
Va ett jävla hoppande, skuttande o skrikande.. haha :)

O jaa.. Jag såg Simon publiksurfa.. haha :)

SJUKT BRA KONSERT!! GE MIG MER!!


Jag & Sophie drog tillbaka till lägenheten och drack lite..
För att sedan dra iväg till Platens!!

image51

Lång kö på Platens..
Drog & tog ut pengar o snacka med någon skön men ändå rutten kille i kön
Han skulle bli läkare :)

Väl inne på platens var det full fart!!
Träffa Edvin.. :P o alla hans polare...
Han var precis som vanligt..

Sen kom Snoppo.. :)

Jag ragga på den söta Dj:n :)
DANSA PÅ SOM FAN :P

Sen kom Ulla Emma & Jessica!!
BLEV ETT JÄVLA LIV!!

Emma blev utslängd och jag gjorde bort mig för att få in henne igen!!
MEN DET VAR DET VÄRT!!!


Väl tillbaka i lägenheten ca klockan 03:30 var det lugnt..
Bara jag Sophie & Emma..
Vi tog sängen så klart

Ca klockan 04:00 klampa resten av gänget in!!
ULLA FULL SOM EN KASTRUL!!

Hon ville då fan inte sova!!
Satte på Roxett på sterion o började dansa...
HAHA HON VAR HELT GALEN!!

Sen hade hon sönder en pall o ramla omkull..

GÅ INTE BESKRIVAS MÅSTE UPPLEVAS!!


               

Kommentarer
Postat av: ezza

Yes, äntligen!
Uppdatering på din sida...som jag väntat...=D
Låter som ni hade en kanon kväll, och shit, vad snygg du är...!

Och nu när du väl kommit igång med bloggen så sluta inte...=P

Massa kramar!

2008-03-26 @ 19:48:06
URL: http://www.jezzicajohansson.blogspot.com
Postat av: ezza

btw, håller med dig. Jocke Berg är otroligt jävla sexig...

2008-03-26 @ 19:48:49
Postat av: Ulla

Shit, var det så illa!
Full som en kastrull(a)!

2008-03-27 @ 20:15:31
URL: http://ullaulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0