Fan nu bloggar hon igen!

Bloggar på här..

Kan ju fan inte sova.. klockan är nu exakt 04:00!
Blir fan galen!!

Har varit inne o spanat i några polares bloggar...
Varför kan inte min vara lika fin som era... :S

Humm..
Jag som såg mig själv som datanörd.. :P
Snacka om inkompetent..
HAHA nee då :)

Tror jag vet varför..
Vi bloggar inte på samma sida..

O just det ja.. Hitta en gammal blogg som tydligen tillhörde mig..
Haha där ser man!
Trodde jag bara hade en..
Men det var visst fel.. :)

http://smultronvodka.blogspot.com/

Lurigt värre...

Nee nu måste jag fan sova..
Om jag ska orka röja imorgon på 250kg kärlek!!

Tror det kommer bli en toppen kväll, men alla roliga brudar :)
SES IMÖRA

Kommentarer
Postat av: Lollo!

Haha, men vafan.. du har ju inget skrivet i den gamla bloggen. vad synd! Hade säkert varit rolig läsning annars xD

2008-04-01 @ 13:29:45
URL: http://itsinmyownworld.blogspot.com
Postat av: hihi

blogga mera! :(

2008-04-17 @ 03:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0