Det är ju inte sant!!

Haha då var man äntligen klar med städandet..
Men det har inte varit smärtfritt om jag säger så..

SKA ALDRIG MER STÄDA..
Haha :)

Igår spillde jag ju ut skurvatten över hel golvet.. :S
Trodde det var det värsta som kunde hända...
Men fan va fel jag hade...

Kastade in överdragen till soffan i tvättmaskinen...
Ingen fara än så länge..

Gick in i köket för att diska..
Hade sönder 2 glas.. GRATTIS!!

Så jag gick ut för att kasta dom på en gång...
När jag gick förbi toan ser jag att jag inte lagt slangen till tvättmaskinen i duschen..
Så det var vatten över hela golvet.. :S

FAN!!

Tog hur lång tid som helst att torka... :S

Efter många om o men var det torrt...
Men inte så länge till...

Låg o skura golvet i köket då jag hörde ett konstigt ljud från toan..
Då är det typ ett rör som har hoppat ut..
Sprutar vatten för fullt..
VA FAN!!

Jag var dyng sur när jag var klar..
:S
Haha det är fan inte sant!!

EFTER SJUKT MYCKET SVETT O BLOND är jag klar...
Så nu sitter jag o njuter med ett glas vin...

image65

Börjar bli lite full...
BRA FÖR DOM HÄR 3 DAGARNA VILL JAG GLÖMMA!!
HAHA!!

Kommentarer
Postat av: Anders

Trevligt att se att du har börjat skriva igen och framförallt trevligt med lite nya bilder - du är bara för vacker!

2008-03-28 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0