ÅNGEST!!

Fan jag kan inte sova!!
Jag har en sådan ångest!!

Har varit så säker på den fram tills nu!!
Men fan det känns inte lika rätt längre!! FUCK :(

Ska tatuera mig på onsdag o allt var klart..
fram tills för några timmar sen... då jag kom på att jag inte ville ha det motivet längre..
o inte på ljumsken.. MEN ÅHHH...

SMART JESSIICA!!
Så typiskt mig.. haha :)

image66
Det där är då den jag har planerat att tatuera in...
TYCKS?! Skulle verkligen behöva någon annans åsikt...

Ajaa...

Annars blir det att gå tillbaka till det jag hade tänk från första början..
För en sådär 4 år sen..
Vi får se om det är möjlig.. :S

Fan klockan är ju bara barnet.. 02:31.. imorgon så här dags så är det full fart..
RÖJA!!!

Men som sagt.. kasta gärna in en kommentar vad ni tycker!!


Sov gött nu :)

XXOO //: Jessiica

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej min skatt!
Angående tatueringen blir jag lite splittrad, den är ju extremt mycket du men samtidigt ser den så ond ut på nåt sätt och du är ju så gullig!
Hur som helst, har du bestämt hur du ska göra?
Maten blev kanon!! :)
Puss!

2008-03-29 @ 16:02:27
URL: http://ullaulla.blogg.se
Postat av: Coco

Nu ska ja va ärlig, ja tycker inte du ska göra den tatueringen..Den ser så elak ut, ta något annat..Va hade du tänkt för 4 år sen då? Ja tror du kommer tröttna på den, eller ja vet, gör den, fast en aning snällare :) puss

2008-03-29 @ 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0