SNART RULLAR PARTYBUSSARNA!!!

NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR...
FAN KAN KNAPPT BÄRJA MIG JU!!!

Ska in o fixa det sista till bussen idag...
ÅHHH!!

Nee men i alla fall.. Söndagen var jävligt nice..
Åkte förbi donken för ´Jag var tvungen att testa en sak!!
image280
KALAS GOD!!

Drog sedan vidare igen...
Så låg vi ett par vid vattnet på en filt o käka dipp & morötter/gurka!
FAN VA NICE.. jaa tills vi skulle åka o jag fick frågan..
-Jessica va har du för vitt i håret?
-Va?!
-Joel har du sprutat på mig?!
Det hade han inte utan jag hade lakt huvudet i dippen..

Drog sedan ut till Räkas pappa för att kolla på räkas buss..
Efter lite om o men så starta den faktiskt..
DET VAR SÅ KLOCKRENT...
BUG RUN KOMMER BLI GRYMT!!!

image281

Kommentarer
Postat av: Evelina

Aaah Mc Flurry! Sååå mumsigt!:)

Ha en toppenbra dag!

Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-06-02 @ 11:00:44
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0