Patetisk!!

Du är ju bara så sjukt patetisk människa!!
Snälla lämna mig o min familj ifred!!
SÅ HÅLL DIN HORA TILL MAMMA BORTA FRÅN OSS!!

O tror du inte jag vet vem det var som skvallra om det där på bilddagboken så tror du fel
Jag vet VEM DET VAR... !! Jag blev faktiskt inte så förvånad...
Men det var ju moget... tänker faktiskt inte skriva ut ditt namn...
Men som sagt jag vet vem det var.. o jag vet att denna person kommer läsa min blogg såå...

Men jag kan ju bara säga till denna person.. sluta lägga dig i...

Det här har fan inget med dig att göra!!

O då till den först nämda personen igen..
Sluta gå o snacka skit till mina vänner för dom bryr sig inte om dig.. o speciellt inte vad du tycker..
Dom kommer aldrig tycka synd om dig!!
DU ÄR BARA SÅ FULL MED SKIT!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj, här vart vi arga;)

2008-07-09 @ 11:31:25
Postat av: Anonym

Det kanske har något med madrasser eller andra former av liggunderlag att göra :)

2008-07-10 @ 09:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0