Öland + Lite mer skit ;)

Då har man varit på öland en sväng då..
Det var sjukt trevligt... brände mig som fan.. o så solade jag inte ens..
Jag var i vattnet typ hela tiden.. Lekte med kusinerna.. :)


 

 


Sen på onsdagen hamna jag & Sophie på en fjortisfest i Kisa..
FY FAN VILKET RUTTET FÖLK!!!
Mina bröst var verkligen roliga att både glo & skratta åt..
Jag satt där i soffan med en tidning i handen o bet mig själv i läppen..
Va så jääävla nära på att säga något..

Sen skulle vi normala lämna festen för att tydligen åka på festival :S
Jahaa jaa :P
Jag, Sophie & Pelle hämtade hans BMW
Medan Joel & Kim var kvar på festen..
Sen gick vi upp för att hämta dom..

SÅ JAG GJORDE DET..
Jag hade blivit sååååå jävla trött innan när dom hade suttit o skämtat om mina ( . )( . )
att jag drog av mig tröjan så jag bara stod i BH.. Sa hej då, vände mig och gick ner till bilen igen..

Väl nere vid bilen igen ångra jag mig lite..
Men va fan.. Man lever bara en gång..
Men jag undrar hur ryktet kommer gå nere i den lilla skithålan nu..
Jag lovar att jag stripa.. jag var naken.. jag låg på ett bord o säkert onanerade..
Fan vet jag.. Men orka bry sig.. FY FAN FÖR ATT BO I KISA!!

Men bilresan till Österbymo var sjukt rolig :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

HAHA! grymt kul.

ja du, du är nog omtyckt! :P hahaha..

2008-08-01 @ 13:46:56
Postat av: Anonym

Lätt att man skulle betala för att se det :)

2008-08-02 @ 09:59:37
Postat av: Ulla

ÅHHHHH ÖLAND!!!

Jag skulle ha varit med! Dålig är jag, fy fan!

Älskar dig hjärtat.

2008-08-02 @ 19:19:40
URL: http://ullaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0