Krogen!

I fredags blev det utgång i Linköping med Bratzen :)
Ny frilla har jag med.. Tack Jessan :D

Sen var vi på förfest...
Där fanns typ världens jobbigaste killa..
Varje gång han öppnade käften så ville jag bara köra in en svettig strumpa!!!

Sen drog vi vidare till Platens...
Vakten där är helt jääääävla sjuk i huvudet...
Han tror bara för att det är han som bestämmer vilka som kommer in på Platens så är han gud!!
Snacka om NOLLA!!

Jag träffa Emmas karl nere på platens med..
Han var verkligen jätte trevligt..
Sjukt glad för Emmas skull...

Sen drog jag Carro & Johnny vidare ut i "bushen"...
Väldigt hysh hysh..
Men jag fick mig ett medlemskort..
O fick se lite.. öhh naket :)



Carro satt o kasta vindruver i min öl...
Så fick hon sig en liten överaskning i knät..
Haha

Sen drog vi tillbaka till stan..
Stod o snacka skit vid korvgubben...

Sen blev det efterfest hos Jessan...
Tills 08:30...
Snacka om att jag var trött på Lördagsmorgonen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0