Är man snygg på fyllan?!

Skulle någon råka ta kort på dig på fyllan och du då ser bra ut på det kortet...
Då säger jag bara en sak....
-DÅ ÄR DU INTE FULL!!! ;)

Är man alkis när man sjunger I need some vodka i duschen?!

Om man då aldrig annars brukar sjunga där?!

Ikväll är det i alla fall fest.. Hos Räka..
Ska bli sjukt roligt.. kommer inte bli så många..
Men vi som är där.. jaa vi är lite av partyexperterna så det ska nog lösa sig..

Skulle ha åkt på Action Meet idag.. Men tyvärr så tillåter inte vädret det.. :(

I alla fall.. så blir det nog att grilla lite ikväll.. trots att det regnar.. men det har aldrig stoppat oss förut... :)
Inte ens i ösregn utan tak :)




Så sist men inte minst!!
GE DIG FÖR FAN!!
DU ÄR SÅ PATETISK...

Du verkar tro att jag skriver en massa saker till dig...
Eller vad vet jag.. Men om det nu är så så har du sååååå jävla fel..
Men vad som än får dig att sova om natten..

JAG STÅR FÖR VAD JAG GÖRA & FÖR VAD JAG SÄGER...
Mer än vad du gör i alla fall..
För du är ju helt körd i huvudet!!
Det är nästan så jag tycker lite synd om dig..
(men bara nästan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0