Wok!

Satt hemma hos B-lund..
GÖRA WOK?!!

Hell yeah!!
Så jävla gott... :)

Jag & Sophie kastar oss i bilen för att åka o handla..
Fan ska det vara så svårt att hitta sweet chilli sås?!
Tydligen :)

Jag blev av någon konstig anledning den som fick ta hand om maten..
Haha.. Why is always me?!

image95

Gjorde i alla fall mat till hela åtvid typ!!
JÄVLAR.. va vi fick äta..!

-Varför gör du alltid så starkt för..
-Förlåt, det var inte meningen
-Så säger du varje gång!!

Men gör det själv då för fan!

Jag tyckte i alla fall det var gott.. tror Sophie tyckte det med!
Bara B-lund som är sååå jävla kräsen.. HAHA :)

Såg på Meet The Spartans..
SÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄVLA DÅLIG DEN VAR.. haha :)

image99
SÄÄÄÄMST!!!

Sen åkte vi & hämta Sandra...
Tog ett raggarvarv i Åtvid..

Fest.. men orka!!
Sagt att vi skulle ha en nykter helg så!

JAG & SOPHIE HAR KOMMIT PÅ VÄRLDENS BÄSTA IDÈ VI SKA GÖRA...
FAN VA KLOCKRENT DET KOMMER BLI!!!

Måste be någon filma..
Får bli någon gång i sommar sen... :)
Kan inte avsölja vad det är..
Ni får se.. eller ni kommer märka..
I alla fall några av er som bor i Åtvid :P

Drog hem till B-lund igen..
Han var inte hemma..
Tvinga på Sandra min WOK... Hon sa att den var god oxå :P

Kasta i en film..
KILLER PAD!

image100
DEN ÄR SÅ JÄVLA KLOCKREN

Ska inte säga att den är bra.. men den är fan inte dålig heller..
Har sett den ett par gånger nu... Den har sina klockrena stunder...

image101

Tack mina älsklingsbrudar för en underbar nykter & rolig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahww..lite lustigt.. men väldigt mysigt kort! :)

2008-04-07 @ 15:38:38
URL: http://itsinmyownworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0