Tatuering & Minnesförlust!!

Fan vakna i morse och kände att det var något jag var tvungen att skriva i bloggen om..
Helt blankt.. Har inte en anning om var det var.. :S Illa.. haha
Snacka om minnesförlust..

Får la blogga lite ändå..
Snart blir det att åka in till Linköping..
Jag & Sophie..
Där ska vi hämta Lollo.. sen blir det strate ahead to viking!! Eller donken först kanske :P

image70
Sophie Lollo & Jag

Jag ånga mig i alla fall..
Det blir ingen kannin tatuering!! Inte för tillfället i alla fall.
Men det kanske kommer i framtiden sen.. :P

I dag blir det 3 stjärnor i nacken..
Något jag har funderat på länge..
Det kommer bli skit bra.. Stilrent :P

Kommer upp bilder sen någon gång :)

Men nu när jag ändå sitter här kan jag ju dra lite info eller något..

  • Jessica var namnet..
  • Älskar mitt liv
  • Älskar mina underbara vänner
  • Jag skickar mellan 60-150 sms per dag
  • Igår var jag inne på alla mina "kompisars" bilddagböker o kollade läget.. Något jag typ aldrig gör :P
  • I sommar blir det att röja!
  • Jag är för tillfället mellan 2 jobb (haha)
  • Jag har SJUKT BRA musiksmak
image71

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0