Söndag?!

Så idag var det Söndag..?!
Har fan ingen koll längre på vad det är för dagar...
Alla bara flyter ihop... & jag bara finns..

Hade lite att göra idag...
Så jag & B-lund åkte ut mot Björs får att hälsa på Snofsan...
Sofsan=Sophie.. Hon fick ett nytt smeknamn i lördags...

Skulle köra ut bubblan till logen..
Fan va jag garva åt Sophie..När hon satt på golvet i den..
Haha så klockrent.. Hon såg sååå liten ut.. :)

VA HITTAR VI I LOGEN DÅ?!?!!
HAHA GE MIG!!
En tandencykel med motor..
FAN VA JAG SKULLE KUNNA SE MIG DET FRAMFÖR MIG!!!

På vägen hem satt vi o snacka mörkläggningar vi gjort med bilarna..
DET VAR JAG SOM KÖRDE PÅ LYKSTOLPEN I SKOLAN...
Ingen som tror mig ju!! MEN DET VAR JAG...
HAHA...

Nu orkar jag inte skriva mer..
HAHA

LA INK VAR SJUKT BRA IDAG...

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0