Plåtluder!

Plåtluder

Förklaring: En kvinna som ligger med män som är ägare till överdådiga fordon i det enkla syftet att få åka med. Och i mer utstuderade fall även att framföra fordonet utan ägarens närvaro.

Exempel: Hur fan kan ap-fule Svett-Snorker få knulla Yvette? -Han har ju ärvt en Ferrari av sin mamma som var bordell-mamma! -Å fan, ett gammaldags plåtluder alltså!


(
Plåtluder är en mycket fiffig benämning på kvinnor i de undre tonåren som pga av nån defekt i pannloben tycker att det är så jävla grymt att åka bil med äldre killar och suga av raggare i baksätet. )

image132

Va fan är ett plåtluder egentligen?!
O VEM FAN ÄR DET?

Har hört att det går något jävla skit rykte neråt i landet om mig...
Att då jag skulle vara ett jävla plåtluder...

HAHA!!
Det var fan det dummaste jag har hört!!

JA, jag älskar bilar...
Jag älskar att åka bil...
&
Jag älskar framför allt att köra bil!!
OCH?!


Bara för jag är en tjej som älskar bilar så gör det mig till plåtluder eller?!
JAG HAR FÖR FAN REDAN 2 PÄRLOR...
JAG HAR KÖRKORT...

Visst, klart som fan det händer att man är ute o glider med någon...
so?!
Fortfarande inget plåtluder!!!

Vad tycker då jag är ett plåtluder??
En tjej som inte har körkort som snålåker med andra hela kvällarna...
Sitter brevid killen o bara dumglor...
Det spelar ingen roll vad killen har för bil, bara den har fyra hjul o går framåt..
Gärna lite musik på det med..


JAG LÄGGER NER!!!

LÅT FOLK GÖRA VA FAN DOM VILL..
MEN FÖR FAN KOM INTE O KALLA MIG FÖR PLÅTLUDER!!

Kommentarer
Postat av: SOPHIE!!!!!!

JAG ÄR PLÅTLUDER!
SÅ ÄR OXÅ DU! :D MOHAHAHA

2008-04-17 @ 19:55:22
Postat av: Lollo

För helvete era plåtluder,
gå och lägg er! :D hahaha

2008-04-18 @ 07:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0