Partybussen på G

Först brände jag o sophie en skit grym skiva inna vi skulle dra till Björs för att fixa lite med partybussen!!

image173
Gissa vilket band :P

Drog ut mot björs med sterion på högsta volym..
"Hey loco! first I fucked your Momma, now I'm smoking your Mota, eh? "

Väll ute i björs kom jag o nicklas på att avgaser & olja är kärlek...
o rökning är bara farligt...

Sen började vi fixa golvet i bussen..
Fan va vi slet.. trodde fan mina fingrar skulle gå av :P
Men det var det värt..

image174



HIPPIE TEMA PÅ BUGRUN I ÅR!

FAN VA JAG LÄNGTAR!!
Kommer bli as grymt!! Så fyller dom ju 25 år med :P
VILKET JÄVLA RÖJ!!

image175
FÖRRA ÅRETS ÅK

I år blir det då PARTYBUSSEN...


Efter mycket slit så gick jag o sophie ut o spela frisbee
Den var inte liten om jag säger så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0