Öhh va hände?!

Fan gjorde jag i Fredags... det känns helt blankt.. :S
Haha klockrent..
Kvällen kommer jag ihåg men fan inte dagen..

Tror det var fint väder i alla fall :)
Men dom flesta som känner mig vet att jag har minne som en guldfisk..
Det har alltid varit så..o det kommer det nog alltid vara... :)

På kvällen kom i alla fall Louise & Sandra o hämta mig o vi drog ut till Björs..
Jaa till Sophie..

Hennes pappa hade satt på sig byxor till ära.. :)
Satt o käka vinegummin :)
o snacka skit.. som vanligt så :P

image83

Va vi prata om är med helt borta typ..
Haha illa.. men jag vet att jag hade kul i alla fall :)

Satt i Sophies rum sen o fula mig med döskalle huvudet o en hand..
Fan va alla garva... jag såg ju inget.. jaa eftersom jag hade huvudet i en tröja..
Finns bilder...
Överväger på att KANSKE lägga upp..
Inget säkert än...

image86
Äldre bild på mig o min man "döskallen"


Riktigt "snuskiga" bilder på mig..
HAHA.. när jag har hårinpackning i håret...

Var Jessica som lärde mig..
"Ju längre man har i inpackningen i håret, ju bättre blir det"
Låter ju jävligt logiskt..
Litar på dig gumman.. det är du som är frisör..

O jaa håret har inte varit mer lent o friskt..
Hehe :)

Körde sen ut Louise till skogen :P
Jag o Sandra tog några varv runt i åtvid o kollade läget..
Lyssna på Takida.. :)

image85

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken hårinpackning var det du hade då?
eller kan man ta vilken som? jag vill med
ha lenare och fint år :D

2008-04-11 @ 11:42:51
URL: http://itsinmyownworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0